Search site

Kiosk di Plaza Astana

19/07/2009 11:07

Alhamdulillah, akhirnya saya dapat juga membuka kiosk menjual barangan muslimah. Walaupun sebagai permulaan, kiosk awal tutup dan saya berhasrat untuk menutup pada hari Ahad atas sebab tertentu, saya bertekad untuk meneruskan juga sebagai langkah pertama berniaga. Seperti biasa, kiosk saya menjual barangan barangan muslimah dengan barangan baru yang bakal memikat hati pengunjung. Seperti yang sering saya war war kan, harga barangan sememangnya rendah dibanding harga luar. Entah kenapa, setiap kali berkunjung ke kedai kedai pakaian, harga memang mengejutkan. Sampai 3 dan 4 kali ganda sedangkan kualiti kurang.

 

Jadi berkunjung lah ke kiosk saya. Pastinya saya akan memberi harga yang terendah untuk anda.

 

Wasalam

Back

© 2008 All rights reserved.